Sinds het begin van PROlectro geloven we in een constante aanpak van onze marketing en communicatie. Daar hadden we met De Formatie uit Beernem ook een stevige partner voor gevonden. Die samenwerking stopt nu maar krijgt een wel heel stevig vervolg. Johannes, de zaakvoerder van De Formatie, maakt de overstap naar PROlectro als toegewijd marketingmanager.
"Al vanaf het begin kreeg ik het volledige vertrouwen om met onze aanpak PROlectro in de markt te zetten. Dat heeft de onderneming geen windeieren gelegd. Als ik 100% mijn zin kan doen, dan werk ik me uit de naad voor resultaat en dat rendeert."
“Met De Formatie verdeelde ik mijn energie en kennis over een brede waaier van klanten. Samen met ons team waren we de motor en brandstof voor de marketing van heel wat bedrijven. De energie en aandacht die daarvoor nodig was wil ik nu concentreren op PROlectro en enkele eigen producten die nog in ontwikkeling zijn”.
“De dienstverlening van De Formatie zijn we op dit moment aan het afbouwen om dan stop te zetten in september. Onze klanten zijn hiervan op de hoogte gebracht.”
“Het moment om deze samenwerking aan te gaan is ideaal.” vertelt Domingo. “PROlectro maakt een stevige groei door en de aard en complexiteit van onze producten en dienstverlening zorgen ervoor dat we een constant, breed, diep én gefundeerd verhaal moeten brengen. Dat vergt expertise, toewijding en focus. En dat brengt Johannes als ervaren en ondernemend marketeer met zich mee. We gaan ook niet onnozel doen, dit moet allemaal opnieuw resulteren in meer omzet en groei. Maar daar gaan we ook van uit.”
“De keuze voor PROlectro heeft vooral te maken met hun authentieke aanpak. We hebben de jonge onderneming doorheen de jaren vermarkt als een familie van experts en dat zijn ze ook. Ook hun aanpak voor de klanten is oplossingsgericht. Kleine ongemakken worden snel aangepakt. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze feilloos zijn. Maar de inborst is goed en aan de rest wordt dagelijks gewerkt. En bovenal, ze hebben plezier terwijl ze het doen. Dat straalt af op de klantenervaring.”
“De komende jaren wil ik PROlectro met marketing en communicatie mee ontwikkelen tot een geliefd huishoudmerk voor elektro en technische installatie met een gefundeerde marktpositie in Oost-en West-Vlaanderen. Daar heb ik heel wat truken voor in mijn mouw, maar met PROlectro vooral een dankbaar onderwerp, een enthousiaste familie en tonnen goesting.”